søndag 28. juni 2009

31 GRADER I SKYGGEN

Dagen i dag har vært vaaaarm! Jeg startet på morgenen med å luke i noen bed, men det ble ikke lenge når sola kom. Jeg rømte inn igjen og satte meg til å sy, jeg skulle prøve meg på en firkantveske, men etter hvert som arbeidet skred frem så endret jeg litt her og der og dette ble resultatet, mer en poseveske, men jeg er fornøyd alikevel. Man kan ikke forvente så mye når det er så varmt at hjernen koker. I kveld hadde gradestokken falt til ca.20 grader så vi satte oss i bilen og kjørte over grensa til Sverige (bare 900 m. dit) til en avsidsliggende naturskjønn bygd som for det meste er fraflyttet. Selvfølgelig glemte jeg fotoapparatet, men vi hadde en fin tur. Nå er det passe varmt så senga neste. Ha en god natt!

2 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Takk for hyggeleg kommentar på bloggen min! Veska di ser fin ut, godt gjort å klare å sy i denne varmen! Ha ei fin veke!

Quiltefia sa...

Morsom veske!! Jeg kjørte igjennom Aremark i helgen. Vakkert område. Hadde ikke vært der før. Hilsen Quiltefia