fredag 12. juni 2009

REGNVÆRSDAG PÅ TORPET

Regnet siler ned, det er 11 gr. og godt å være inne,men med en hund som krever tur,og en samboer som lager vaskerom i det gamle fjøset kan vel ikke gumman bare sitte på stas. Derfor gikk hun seg en tur i regnværet med fotoapperatet klart. Tenkte jeg etterhvert skulle forevige den rike floraen som er her og prøve å finne ut omtrent hvor mange villblomster det finnes i området. Det ble heller et beskjedent utvalg i dag, jeg får skylde på regnet. Som dere ser under trodde Drillo at han skulle bli ren i denne søledammen, men i stedet måtte jeg til med vaskeklut og rent vann. Må også bemerke at natta var ganske lang, det hadde mange årsaker, men hovedårsaken lå nok utenfor vinduet hvor en Trekryper hadde slått seg ned for å holde konsert,
det hørtes mest ut som han hadde startvansker, jeg har aldri hørt maken til skråling. I morge skal jeg prøve å formidle litt fra fjøset.
Trasspompen vil ikke ut av vannet!

Liten bekk i skogen.

Rødkløver.


Ballblom.


Det vokser og gror.




Ingen kommentarer: