tirsdag 28. juli 2009

LITT AV HVERT PÅ EN TIRSDAG


En fin bloggdag med to awarder fra Laila. Tusen tusen takk for begge! Må også tilføye at den ene fikk jeg også av Stubbtufsa, men da var jeg ute i villmarken og nettet lå mer eller mindre nede da regnværet begynte. Igjen tusen takk til henne også! Ellers har dagen vært god,med sylting av solbær fått av min snille nabo, puddelsjerfet ble også ferdig på morgenen, det skal være en gave til min mor i Tyskland som fyller 88 år i oktober. Har ryddet i tegningene fra barnebarna og fant ut at to av disse viser hvordan Karen så oss da hun var 4 år, man kan bli smigret av mindre. Gjemmer alle de tegningene jeg får av dem for å sette dem inn i en perm siden. Håper dere alle har hatt en like fin solskinnsdag som jeg. Nå drar jeg ut for å se etter kantarellene.Sjal eller sjerf av puddelgarn.
Dette taler for seg selv

Dette må være bestemor og bestefar på dans


Award fra Tankespinn og Fargeklatter.

Takk Laila!








3 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

En morsom tittel på bloggen din. Den gjorde meg nysgjerrig: ) Fin og interessant blogg.

Flott rufseteppe! Regner med at du har brukt flossteknikk.

Inegborg sa...

Er veldig spent på oppdatering av kantarellekspedisjonen - hva har vi i vente.

Tovepia sa...

Så koselig tegning av ditt barnebarn! Hos oss er ikke bæra modne ennå, jeg lager ripsgele hver høst, så det blir vel jobben om 14 dager;) Flott skjerf, det blir sikkert din mor glad for! Ha en fin kveld!