tirsdag 7. september 2010

CASPERS HERLIGE SOMMER !

Ja da er sommeren nesten over og jeg og disse pensjonistene jeg bor hos har kommet hjem til Aremark ! Her er ikke hagen så stor som jeg er vant til, men det kan være ok og ha litt mindre å passe på! Det har blitt tatt så masse bilder av meg at nå er det på tide å legge ut noen ! Noen har dere sikkert sett før, men matmor synes ikke det gjør noe med en slik "vakker" hund!!! Og det kan jeg jo være enig i ?!!!
Her ser jeg da så liten ut, men øra synes i hvertfall!
Sønnen til matmor tok dette portrettet ! Dobbelthaka skal være slik hvis noen lurer!
Hanna og jeg på skogtur. Det var ikke bestandig vi var så gode venner som her, men når hun hadde noe godt i handa var det helt topp !
Unna vei! Her kommer jeg, Guro !!
Sønnen til drengen og jeg på fisketur !
Strikking er noe herk! Så kjedelig at Karen også begynner med dette. Jeg tar meg en lur jeg!
Her ser jeg bortover til Beverhytta. Jeg er litt på vakt for det lukter noe rart borti der!!
Nei nå begynner du å komme nære land synes jeg ! Tenk om familien Bever kommer!
Barna leker i hengekøya ,og som vanlig ville de ikke ha meg med ! Urettferdig !!!
Det var som regel jeg som sjekka båten før vi dro ut å fiska !!
Jeg må ærlig innrømme at jeg ble sliten innimellom ! Men alt i alt har det vært en herlig sommer for en gutt som alt har blitt 9 mnd.

Bestemor Drillo hilser til dere alle !

22 kommentarer:

Havfruen sa...

For en herlig dokumentar fra deg Casper. Du har hatt en slitsom sommer og jeg skjønner du synes strikking ble kjedelig i lengden!! Du tok ikke garnnøste og stakk din vei da? Det gjør du neste gang!! Du får garantert oppmerksomhet, jeg lover!! Den dobbelhaka kledde du, tøffe gutter har det! og rynker over nesa!
Ser du har binga på blomstrete sengtøy, vi vet da vel hva som er behagelig!!
Major`N

Anne Britt sa...

Så fint du har hatt det, Casper. Nesten like fint som meg...

Tovepia sa...

Du er herlig du Casper;)..og jeg tror du har hatt en fortreffelig sommer med de pensjonistan du bor sammen med:D
Hils til sjøla og klem fra meg;)

Anonym sa...

Vilken härlig sommar Casper verkar ha haft=) Hoppas även du har haft det bra=) Gulliga bilder på barn och hund.
Ha det gott!!!
Klem

Unknown sa...

Söta bilder,tänk vad du förgyller dagarna för pensionärerna!
Kram på er alla tre!

Mormor sa...

Så flott en sommer du har hatt Kasper ;))
Jeg trur du har vært meget heldig med menneskene dine !!
Du får jo lov til å være med på fisketur og all ting, og såå fin seng du lå i ;)
Hilse til bestemor Drillo fra meg da ?

Stubbetufsa sa...

Caspers første sommer!
Herlig!

Black Iris sa...

Sicken underbar liten kille han är den här Casper.

Maidi

malla-b sa...

Ser ut som Casper har hatt ein fin sommer

Asbjørg sa...

Heldige Casper som har hatt en så flott sommer!Koselige bilder!

Petrinetrollmor sa...

Hei Casper ! Du har virkelig hatt en flott sommar saman med familien din. Og tenk, det er ikkje så fryktelig lenge til du får oppleve ein like vidunderlig sommar igjen. Og då er du snart vaksen og enda klokare enn i år !!
Hels til matmor og sei at dette var nydelige bilder !!

Quiltefia sa...

Søteste hunden i blogglandia!! AnneK:-)

LeKaQuilt sa...

Aldeles sjarmerende liten fyr! Det er altid litt trist når sommeren er over, men høsten har sin sjarm den også :o))

Ingela sa...

CASPAR en synbart trygg kille med självförtroende som han mer och mer anammar med hjälp av sina "föräldrar" och i takt med att han lär känna sig själv och sina förmågor. Ja, då kan man komma långt... växa på både det ena och det andra viset. Caspar har blivit en stilig ung man och han glänser säkert i era ögon... och det är som det ska vara.

Med tanke på att hörseln hos en hund är 10 ggr bättre och hur de framträder kan han fånga upp allt av intresse... Klart han ger blanka i då omgivnngen håller på med annat trist som att handarbeta ;-) Vad ska det vara bra till? Men å andra sidan då mår matte och husse bra och då kan C. koppla av...

... om man heter Caspar så drivs man av upptäckarglädje... Är so scouten alltid redo.

Att befinna sig på en båt... ja då gäller det att hålla tungan rätt i mun... det tar att vara skärpt i sinnet prata med husse träna sig att förstå ord och ordlöst samförstånd.

Hage foto og natur sa...

Herlige bilder!
Jeg ble så fanget av bildet der han strekker hals og sjekker forholdene inn mot land!
Ha en fin dag!:)
klem fra Jorunn

SOLSAUM sa...

Du, for ein herleg krabat!!

josimo sa...

Casper er jammen en heldig krabat!
Tror dere har det flott sammen hele gjengen,masse kos og deilige utedager

Ønsker deg en flott kveld

Livet på Berget sa...

Hihi Casper är en lycklig hund som får bo hos så kärleksfulla människor. Vilken fin hundsommar han haft!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Strikkebesta sa...

Først kom Bestemor Drillo med ei super sommaroppsummering, og jammen er du ikkje snauare du, Caspar:) Det ser ut som sommaren på torpet har vore aldeles herleg!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Herlig innlegg!!
En sjarmør er han lille Casper:))
Flotte bilder og tekst.
Ha ei fin helg!

Ölandsvindar sa...

Vilken fin sommar du har haft Casper! Jag håller med dig om dubbelhakor. Det ska man ha och det är snyggt!
Kram
Kerstin

Greta sa...

Du er ein skjønn liten kar du Caspar. Hatt ein flott sommer. Ser da ut som du har hatt sol hele sommeren. Det har ikkje vore alle forunt skal eg sei deg. Kjekk ung mann er du. ha ei fin helg sammens med pensjonistene dine.
p.s klem får du ikkje for da hadde eg vorten sjuk.