mandag 15. november 2010

CASPER SNART 1. ÅR !

Hei alle sammen! Den 10. Desember fyller jeg 1. år og jeg har i den forbindelse sett tilbake på året som snart har gått! Mor har plukket ut noen bilder fra mitt første år! Nå føler jeg at jeg har blitt stor og hormonene raser i kroppen! Dyrlegen sa jeg var kjønnsmoden nå, men at oppe i hodet var det kaos ! (Bare tull spør du meg!) Han ga meg ei sprøyte i nakken for at jeg skulle ta det litt roligere, effekten skulle vare i ca. 3. mnd. Så skulle vi se om det hjelper! Lurer på hva han mente med det, jeg har det bra som jeg har det jeg, og vet ikke hva de prater om! Det jeg liker best om dagen er å leke, sove og spise, det rekker lenge i dette griseværet! Nå kommer snart jentene en tur og det er det morsomste jeg vet, selv om mor blir litt barsk når jeg er litt frekk, jeg får prøve å ta det litt roligere ! Ha det fint alle dere vofser som har sendt meg hilsener! Voff ! Fra Casper!Jeg kan se uskyldig ut!!!!
Når vi går tur må jeg hele tiden stoppe å se hvor de blir av !


Frakken min er snart for liten !
Herlige dager med jentene i sommer !
Her skal jeg på bærtur !
Deilig i solen !
På fisketur !
Har dere sett noe så sabla trist som den genseren ?
Det må ha skjedd noe med den frakken, her er den for stor !!
Min første leke ! Den kverka jeg fort skal jeg si dere!!
Det var så kaldt at jeg holdt på å fryse fast når jeg måtte ut i nødvendig ærend !
Best å stå på verandaen å se på fuglene !
Mor sier at dette er jeg, men det tror jeg er tull ! Jeg har da aldri vært så liten!
Her var det godt å ligge når det var 25 gr. kaldt ute !
Jeg synes ikke noe om å bli fotografert i en så avslørende stilling , men det tar de ingen hensyn til !

28 kommentarer:

Black Iris sa...

Men oj så stor och fin du blivit Casper.
Jättegrattis på födelsedagen.

Kram Maidi

Asbjørg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Asbjørg sa...

Mange koselige bilder av Casper,tenk så fort de vokser og utvikler seg på 1 år.Mye moro med hund!
Ha en fin kveld!

Mia sa...

Tänk, har ett år gått så fort! Jag tycker inte det är länge sen jag lät mig charmeras av Casper första gången. Han är ett härligt vidunder, fortfarande en äkta charmör. Bilderna talat sitt språk, bara se det underbara fjeset som njuter solen i sommar. Puss på dig Casper :)

Hage foto og natur sa...

Hei!
For en herlig bildeserie, med tekst fra en som elsker sin hund. Så flott garderobe den unge mann har.
Her er det også ganske livlig når Goliat og Casper har oppdaget en tispe som har løpetid.

Ha en kos uke alle sammen!
klem

Greta sa...

Du har ei godt liv du Caspar og eg trur at mor og far koser seg emd deg i heimen. Sjølv om du kan vere litt urolig av og til. Ha ein fin høst7vinteruke

Ida sa...

Flotte bilder av en flott krabat! Tenk ett år snart! Tiden raser jo avgårde!! Kløing bak øret til Casper fra Ida og klem til Bestemor:-)

Anonym sa...

Hei.Er han 1 år snart så fort det har godt.Synes ikke det var lenge siden dere fikk han hjem til dere.Nydelige bilder av Casper og barnebarn.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Mariann Louise sa...

Herlige bilder av 1 åringen, gratulerer, store gutten:))

Jada, tenker hormonene raser, hehe...

Hilsen fra en stor hundegjeg i Hardanger:))

Turid Holm Flaa sa...

Gratulerer så mye. Tenker det er kos å være hund i ditt hjem. Ønsker deg en riktig fin kveld og uke.

malla-b sa...

Så koseleg å lese.Kjempeflott hund. Kos dere!

Anne Britt sa...

Tenk, er du allerede 1 år! Så fort tiden går, du. Syns du ligner litt på meg, jeg! (Hehe Ikke av utseende akkurat, men slik du oppfører deg). Som treåring, og mye mer erfaren (Hm Kremt!)kan jeg betro deg noen hemmeligheter...(hviske, hviske)Vet du, hva jeg gjorde i går? Jo, jeg fikk folka mine ut på tur tidlig! Lot som jeg måtte veldig. Og så gikk vi den veien jeg ville nedover mot den tispa, du vet, som har løpetid akkurat nå (hviske, hviske)....hehe.....Det går an å prøve seg!Hilsen Nero storpuddel.

Petrinetrollmor sa...

Kjære vakre Casper, tenk no er du snart 1 år !

Det har vore så artig å følge med deg dette året og eg har gleda meg til kvart eit innlegg og foto matmor di har laga til for oss.

Alt eg visste om Bostonterrieren var eit bilde på ein skokrem. Men du, Casper har vist meg at du er ein virkelig flott hund !

Skal helse då mykje frå Fredrik, han ligger på puta si og har akkurat skifta stilling. Det er stort sett det han gjer på fortida. Og så har han blitt en tulling etter å tigge mat, han som har vore så flink. Ja, slik er det å bli gammal, han bryr seg ikkje om å lyde lenger. Han gjer det han synest er best der og da !

Hels til matmor di og sei at ho har ein virkelig flott hund !

Ha en fin dag på bursdagen din, Casper :))

Orlaug sa...

Mange flotte bilder av fine Casper!
Lukka til med bursdagsfeiring!

Havfruen sa...

Så kule bilder av deg Casper:) Den genseren skulle jeg hatt!! Tror jeg må be mora di strikke en til meg. Jeg har jo tatt en slik sprøyte og hodet boblet mye mindre!! Du vil nok merke det. Mossan hadde damer på besøk i gårkveld, Fassan og jeg satt i TV-stua. Guttestua!!
Nå skal jeg dra med Mossan på tur, vi har fri i dag!
Major`n

Eirin Bjørnstad sa...

Gratulerer med et meget aktivt år til Casper, og mor.

Alt godt fra Erin

Bente sa...

Flott bildeserie, og herlege kommentarar.
Kjekt å lese :-)

Laila -Karin sa...

Så fort tiden går Casper.
Du er jo blitt store flotte gutten.
Tror trixie bell er litt bettat av deg , hun sitter på fanget å ser på de flotte bildene av deg.
Gleder meg masse til å følge deg videre.
Klem fra meg og Trixie

Ingela sa...

Lika härligt att läsa som vanligt då du berättar Casper och din Bäste mor håller i pennan!

1 år... ja tänk vad tiden går! Nu har du upplevt alla årstider och växlingarnafäst dig vid de dina och de vid dig! Ditt första kalas firar du snart, kan undas vad de finner ut till dig...

Skulle nog vilja säga att ni på fyra ben är något av mästare på att fånga dagen. Livsglädjen delar ni gladeligen med er av. Det lyser om dig på bilderna!

Hälsa och krama bestemor från mig!

Unknown sa...

Du ska tacka din matmor för hennes fina kommentarer på min blogg.
Undrar hur du skulle se ut med en keps eller basker?
Ha en skön kväll med dina kära!
Kram!

Ruths datter sa...

Masse koselige bilder av "god"hunden til bestemor drillo. Helt herlig liten tass. Ønsker dere alle grattis med ettårsdagen som kommer.
Klem

solveig sa...

hærlige bilder av casper-gutten<3 klem

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hvilket herlig innlegg!
Tenk at den lille sjarmøren snart fyller 1 år...koselige bilder:))
Du får gi Caspergutten en god bursdagsklem, herlig fyr!
Ha en fin kveld:)

Mormor sa...

Hei Casper ! Gratulerer med ett-års-dagen som kommer snart. Du har vokst deg veldig kjekk og pen syns jeg. Og det der med å være litt gal og rampete hører jo med i ungdomstiden, men du er jo så god og snill inni deg - ikke sant ???
Hils til Bestemor Drillo med masse kos !!!

Vform sa...

Åh, så fin Casper är!
Och tiden den bara går och går ... ett år redan!
Härliga bilder mor visar ...
Ha en trevlig födelsedag ;)
Kram Vivan

TorAa sa...

Herlig fortalt i ord og bilder.
Artig med denne fortellervinklingen.

Jeg gjorde noe lignende for et par uker siden - barnebarnets første år:
http://toraa.blogspot.com/2010/10/metin-leander-1-year-my-own-story.html

Anonym sa...

Fantastisk flotte bilder og tekst
av en skjønn vovs.
Jeg falt helt for det der han nyter solen.
Ønsker Casper en herlig fødselsdag.
Klem fra Mio og vår lille vovs.

monsol sa...

han er jo så hærlige den lille hmm store casper =)