mandag 12. desember 2011

EN LITEN FØRJULSGIVEAWAY

Jeg kom plutselig på at jeg hadde glemt det tradisjonelle adventslotteriet mitt så jeg gikk igjenom julestoffene mine og fant ut at jeg hadde så mange rester av Sandvikastoffer som har ligget her lenge, og at noen pyntelapper( grytelapper) kunne være et raskt syprosjekt. Man behøver ikke mye annet enn selve stoffet for det er motiv nok! De grønne er strikket og er skikkelige lapper, tykke og gode. De er det bilde av på forrige innlegg og er med i trekningen! Jeg gjør det slik at dere er med så sant dere kommenterer under innlegget. Har dere lyst til å linke så er det fint, men ikke nødvendig! Tre stykker blir trekt ut, men i kommentaren kan dere gi et ymt om hvilken dere helst ønsker, med et alternativ. Trekning blir det allerede 17. desember, slik at jeg får pakkene avgårde før jul. Kos dere videre i førjulstiden! Klem fra bestemor !

De skøyeraktige nissene !
Julemotiv med hund og katt !
Nissene holder Julefest!
Hjertelig Jul !

31 kommentarer:

KariL sa...

Klart jeg vil være med. Masser av spennende stoffer. Nam-nam....

Ha gode førjulsdager!

Bente sa...

Ååå, så kjekt.
Kjempefine gryteklutar!
Eg vil gjerne vere med, og er eg så heldig å vinne, ynskjer eg "Nissene holder Julefest" eller dei "Skøyeraktige nissane".

Kryssar fingrane ;-)

Anonym sa...

kjempefine grytekluter du har laga. ser innom bloggen din av og til, og har funnet ut at dere må ha det koselig på torpet deres. skulle jeg være heldig og bli trukkrt ut som en vinner, kunne jeg tenkt meg nissene har julefest, da jeg har gardiner i samme motiv. GOG JUL.
hilsen mildrid
mildfag@start.no

Mormor sa...

Selvfølgelig må jeg kommentere disse flotte grytelappene ;)
Alle er jo like fine !!
Stor klem fra meg !!

Tovepia sa...

Så flotte grytekluter! Alle er bare nydelige, men falt ekstra for de som holdt julefest, hjertene og de skøyeraktige:)
Ha ei riktig god førjulstid videre!!
klem fra meg;)

Sidselsidserk sa...

Hei - her er det en stund siden jeg har vært på besøk og jeg håper du har det bra.

Klart jeg vil være med i trekningen av slike flotte gevinster, og skulle jeg være heldig så var det nissene som holdt fest som utpekte seg for meg, men alle var flotte.

Jeg ønsker deg ei fortsatt fin adventstid , klem herfra

Unknown sa...

Tack för din rara kommentar!
Vackra grytlappar!Klart jag vill vara med i utlottningen,de med katt o hund tycker jag om!
Önskar dig o dina kära en fridfull adventstid!
Kram!!

Anonym sa...

Har ikkje blogg eg men vil gjerne vere med , de var jo kjempeflotte alle sammen eg likte best de med hjerter på:)
Ha en fin førjulstid videre !

Laila

jofridsquilt sa...

Desse var flotte. Eg likte alle , men skøyeraktige nisser og dei grønne om eg skal velge. Ha ei fin veke. Klem Jofrid

Britaiskogen sa...

Hei, dette vil jeg gjerne være med på! Grytelppene dine var koslige, jeg likte aller best hjertelig jul..ha en fin førjulstid!

Greta sa...

Hei vennen. Så grei du er som har sånt låtteri kvart år. Vil gjerne vere med å vinne eg. Og det er det samme kva det vert. Alle er like fine. Men kanskje ein som er sydd. Så får eg krysse fingrene da.
Håper dere har det bra alle tre og at dere gleder dere til jul. klem

Annelis hantverk sa...

Men oj så många vackra grytlappar! Här vill jag gärna vara med och hoppas på tur. Jag länkar på sida.
Önskar dig en fin dag!
Kram
Anneli

LeKaQuilt sa...

De er kjempe fine alle sammen! Skulle jeg være heldig, så er jeg takknemmelig uansett hvem jeg får - de er flotte alle sammen!

Marita sa...

Snille du - så fine alle sammen! Vil gjerne være med i trekning og er veldig svak for hjerter da :)

SOLSAUM sa...

Så flotte dei er alle saman!!

Eg er gjerne med, og om eg skulle vere den heldige er eg glad uansett kva for ein eg får;o)

God førjulstid!

Solklem

karna sa...

Jeg vil gjerne være med!!
Håper du har ei god adventstid, klem

Troen og Haapet sa...

Klart jeg er med, flinke deg:) Nissefest-grytelappene var morsomme og skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg de:) Ha en fortsatt fin tirsdag, bestemor:)

Gunilla sa...

Vilka fantastiskt fina grytlappar.
Det skulle jag bli otroligt glad för om jag vann:o))

Välja en speciell det kan jag inte de är alla så fina.


Önskar Bestemor en riktigt fin vecka.

Kram
Gunilla

Anne Britt sa...

Hjelpes meg så produktiv du er! Like best "skøyeraktige" og "julefest", jeg - men det var fint alt sammen.Så jeg deltar gjerne!

Mia sa...

Se där är du ju. Jag var rädd du helt hade försvunnit in i julstöket. Klart jag slänger mig på jag också, dom nissarna är så charmiga, det tyget kommer jag ihåg fårn tidigare att du vist. Men jag tycker dom är lika finna allihopa.
Ha en fortsatt fin adventstid och kos dig :)

Asbjørg sa...

Så flotte grytekluter,her vil jeg gjerne være med!Ingen spesiell favoritt,synes alle er like fine!

Vform sa...

Hej!
Tack för hälsningen :)
Jättefina grytlappar du lottar ut!
Vill gärna vara med jag också!
Länkar och hoppas på tur :O)
Ha en bra dag Bestemor!
Kram Vivan

Ölandsvindar sa...

Åh vad du är duktig! Så fina allihop. Tack så mycket för hälsningen efter min operation. Nu är gallblåsan borta och jag ser fram emot att få väck stygnen på måndag.
Kram
Kerstin

Bodil sa...

Takk for koseleg kommentar :) Klart eg blir med på dette. Nydelege gryteklutar som vil pynta opp på kjøkkenet. Ha ei fin førjulstid :)

rule sa...

Selvfølgelig vil jeg gjerne prøve lykken i julelotteriet ditt!!! Alltid koselig å besøke deg,og du har alltid så oppmuntrende kommentarer!!! Takk for det!!! Kos deg videre i adventstida!!! Klem Ruth

Petrinetrollmor sa...

Så koselig ! Klart eg vil vere med. Alt du har laga er topp !

No har gullgutten sovna, så då kan eg lure meg til litt tid til bloggebesøk.

Takker så mykje for koselige kommentarer !

Ønsker deg ei fortsatt fin førjulstid.

Klem frå Petrine som er i "ammetåka"

Anonym sa...

Hei.Har veldig lyst å bli med.Litt sent ut.Dem var kjempe nydelig.Nydelig dem med nissejentene.Sett ut link på bloggen min bedre sent enn aldrig.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre.Klem fra Bodil.

Ingela sa...

Kära Bestemor! Vilka fina grytlappar du gör!!! Och vilken himla tur att jag är på nättur just idag så att jag inte missade din dragning!!!

Tänk att det snart är fjärde advent, inte utan att man får ge sig ett nyp för att fatta att det är sant.

Ser fram emot att njuta lediga dagar från skolan.

Allt väl mer alla tre hoppas jag!

Kram Ingela

Anonym sa...

Flotte grytelapper!
Herved er loddet tatt!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fine grytekuter. Her må jeg være med :)

Laila L S sa...

Så mange fine grytelapper! Klart jeg vil være med på trekning. Hvis jeg er så heldig å vinne tar jeg gjerne de med hjerter på. Ellers synes jeg alle er fine så jeg tar de jeg får :-)
Ønsker deg en riktig god jul!